Monday, June 1, 2009

1bln sudah..

da 1bln ak dok umah..mmg ak sengaje rest dlu kt umah..mmg ak bajet 1bln pom nk dok umah lps abis study..bile da lbh 1bln dok umah kire menganggur la..bln 6 ni kire yer ak penganggur la..mby 8hbln ni ak g training kt KLMU/cosmopoint KL..dlm 2bln gak la ak kt sne..xpe la at least dpt sijil nti bleh la ak mtk keje kt KL terus..bleh blaja selok belok kt KL skit..ak bise je g KL tp xpro sgt la tmpt kt situ tau skit2 jer..maklum la ak bkn org KL pom tp disebabkan KL ni ibu negara maka ak kene tau gak selok belok kt sne..kite kn org malaysia..pnh gak ade org gaji indon cousin ak gelak kn ak coz ak br 1time g putrajaya..t'cabar ak dgr..kureng asam btol..whatever y penting ak org malaysia anytime ak bleh pegi..hahaha..mmg bosan n tress gak la dok umah 1bln ni..maklum la xde ape nk buat..tp kn ak blaja msk..ak tress sebab xtau nk msk ape..hahaha..xpe la blaja skit2 lame2 reti la kot..ak harap nti ak dimurahkn rezeki senang dpt keje amin..ak amik kos IT (software engineering)..hehehehope member2 ku doakn la ak mudah dpt keje amin..tq sume..

No comments:

Post a Comment